Lajdi Tamás
Keresztény
támadások az ősmagyar hitvilág ellen
Tisztelt Kovács Gábor Úr!
A táltos és a próféta
c., a Jel c. „spirituális és kulturális folyóirat”-ban tett
magyarellenes, hamis és gyülöletkeltő megnyilatkozásával kapcsolatban a
következő helyesbítő megjegyzéseket vagyok kényszerítve megtenni.
-
Kovács Gábor: „Történelmünk
hányattatásai közepette, a kilátástalannak tetsző kommunista diktatúra
idején, sok magyar szív, főképpen az emigrációban a régmúlt felé fordult, és
a magyarság eredetében vélte megtalálni nemzetünk sajátos értékeinek
forrását. Így született az „előkelő” sumer eredet mítosza. A tárgyilagos
tudomány kritikáját ez a nacionalista indíttatású teória nem állja ki.”
Ha valaki azt állítaná, hogy a magyarság a
sumérektől venné származását, az valóban „mítosz” lenne. Tudjuk, hogy az MTA
történelem- és nyelvtörténeti fakultázsának helyi hatalma a Habsburg dinasztia
által egykor pénzelt kollaboránsok utódaiból áll. Eme szellemi bűnszövetkezet a
Habsburg elnyomás alatt trónra segített, idegenekből álló klikk szellemi utódja.
Hja, ami az egyik elnyomónak jó volt, jó lesz az a következőnek, s azóta a
maiaknak is. Miután az említett mezopotámiai népesség magát soha nem nevezte
„sumer”-nek, hanem - kizárólag mássalhangzókat jelölő írásbeli kultúra
birtokosaként - a K-N-G-R, azaz a természetes úton magánhangzókkal kiegészítve „kungár”,
vagy a hangképzés szabályait figyelembe véve „hungár” néven jelentkeztek a
történelem színpadán. Ezt a KNGR-t az angol régészet természetellenesen és
meggondolatlanul „KANGAR”-ként értelmezi. Ettöl eltekintve a magyarságkutatás
legújabb állása szerint azonban senki sem állítja, hogy a magyarság a sumerból
eredne, éppen ellenkezőleg: Kutatásaink éppen azt mutatják, hogy az öshaza,
ahonnan az említett nép a keleti Folyóközbe költözött, az a hegyektől körülzárt
medence nem más, mint a Kárpát-medence, hiszen másként hogyan kerülhetett volna
egy sereg „sumer” írásos emlék Erdélybe. (lásd Magyar Adorján, Varga Csaba,
Padányi Viktor, Bobula Ida munkásságát!) Ehhez még hozzáfűzöm, hogy amikor Ön
írásában a történelmi igazmondást „nacionalista indíttatású teória”-nak
titulálja, s azt is van mersze ehhez hozzáfűzni, hogy „nemzetünk múltját ne
az ábrándok világánál szemléljük”, az egészséges magyar nemzeti identitás
ellen foglal állást, ideologizál, holott pár mondattal később megjegyzi, jobb,
ha a magyar etnikum eredetéről folyó vita kérdéseinek eldöntését a
„szakemberekre” bízzuk. Hol itt a tudós ember etikai következetessége? Én
megmondom: a szemétkosárban. Emellett, amennyiben Ön saját magával szemben
szakértőket emleget, ebből kiviláglik, hogy Ön nem az, akkor pedig hogy
képzelhet itt teóriákat gyártani, és azokat kinyilatkoztatásszerűen közölni a
gyanútlan, tájékozatlan olvasóval, mindenféle bizonyítási eljárás mellőzésével,
s kizárólag a „hivatalos tudomány” által kifejtettekkel, azaz egy hatalmi
pozícióval takarózva?
-
K.G.: „Hunyadi János valószínűleg román származású volt,
Petőfi szlovák, Damjanich János szerb, a nagy apostol, Prohászka Ottokár
cseh-német, a dogmatikaprofesszor Schütz Antal német, a piarista költő, Sík
Sándor zsidó származású.” Megjegyzem, Hunyadi János idején azok a
Párizsban tanuló oláh diákok, kik majd csak a XIX. században születnek meg,
még nem ókumlálhatták ki, hogy a többségében szláv származású oláhokat
majdan „románoknak” kell nevezni, így Hunyadi is a legrosszabb esetben is
csupán oláh származású lehetett volna, ha ebből az akadémiai
mítoszból egyetlen szó is igaz lenne, mint ahogyan nem igaz. Miféle
internacionalizmus nevében szólal meg itt Ön, amikor azt bizonygatja, hogy
felsorolt nagyjaink nem voltak magyarok? Csak nem arra akar itt Ön utalni,
amit a soviniszta-cionista MTA egyik-másik idegenszívű árulója próbálgat
történelmi munkáiban fejtegetni, hogy ilyen nép, hogy „magyar”
tulajdonképpen sosem volt és nincs is? Hogy a magyarság csupán egy
véletlenszerűen összesodródott „tatár” banda, melyeket a történelmi szél
Európának pont ebbe a szögletébe sodort, mint a szemetet? Az Ön által
említett idegen vérű, de magyar lelkű nagyjaink, kizárólag azért válhattak
nagyobbá, mint nem magyar nyelvű vértestvéreik, mert a magyar nyelvet
használták, ezt a toldalékolással több mint kétmillió szóval
rendelkező, lélekkel rendezett isteni csodát, mely tudvalevőleg az isteni
kreativitás nyelve, s különösen a magyar nyelv mint gondolatképző lelki
sajátosság, azaz szellemi és lelki hatásfokkal fellépő természetfeletti
jelenség, természetesen visszahat az ember szellemi-lelki működéseire.
Megjegyzem, hatalmas listát állíthatnánk össze azokból a magyar
nagyságokból, akik valóban, vér szerint is magyarok voltak. Mindemellett
Matsumoto japán genetikus professzor magyarországi kutatásai óta
pontosan tudjuk, hogy a magyarság genetikailag önálló markergénnel
rendelkező nemzet, melynek genetikai sajátosságait semmilyen más génnel való
keveredés nem képes felülírni. Mondhatni, elpusztíthatatlan és
megváltoztathatatlan genetikai alapokkal rendelkezünk. A lényeg azonban az,
hogy a magyarság elsősorban nyelvi-kulturális egységgé vált azok számára,
akik idegen vérből születtek, mégis lelkükben magyarok.
-
Miért nevezi Ön lekicsinylően a vérszerződést „pogány
rítus”-nak? Jézus maga is egyfajta vérszerződést kötött apostolaival
Fénybe távozása előestéjén. A vérségi összetartozás a legszorosabb kötelék a
világon, s mivel a Teremtő szándékának lenyomata ez, a legszentebb kötelék
is egyben. Ezt hirdetjük, amikor a család, a nemzetség és a nemzet
szentségéről értekezünk. Amikor a római egyház előkészíti a szentségi
házasságra készülő fiatalokat, ezt a szentséget erősen kihangsúlyozza,
hiszen ebben férfi és nö „lesznek egy testté és vérré”. A
vérszerződés tehát nem pogány rítus, hanem a legjézusibb, azaz
legkeresztényibb értelemben vett kereszténység legszentebb rítusainak
egyike. Az Ön baja ezzel csupán az, hogy magyar szokás is volt egyben. Ezzel
szemben ajánlok Önnek egy elkövetkező tanulmányában néhány máshonnan
származó, valóban pogány és undorító rítust részletes elemzésre, úgymint az
ószövetségben olyannyiszor hangsúlyozott állatáldozat, a gőzölgő belek és
szétdarabolt testrészek valamiféle torz istenkép előtti leltározgatása egy
vérgőzös oltáron, vagy a gyáva Ábrahám gyermekáldozatra való készsége, de
ugyanígy ocsmány rítus az Egyiptomból menekülő csőcselék szomszédokat
fosztogató aljassága, undorító a botra szegezett kígyó kultusza, s mindennek
koronája az a közelkeleti őskori szokás, hogy békés városállamok lakóit az
utolsó csecsemőig és igásbaromig egy szellemileg süllyedt démoni hatalom
utasítására egy éjnél sötétebb, fekete kultusz keretében kíméletlenül ki
kell irtani. (részleteiben lásd a hebreisztika professzorának, Kenessey
Csabának „Heberiana, avagy a keresztény tragédia” c. munkájában,
ahol ez a kérdés tudományos szinten, s nagyon részletesen kerül bonckés
alá!)
-
K.G.: „A magyar nép, mely korábban, a kalandozások
idején „Európa bérgyilkosa”, elsö számú közellensége volt (jó
zsákmány fejében bárkivel szövetkezett bárki ellen, és könyörtelenül
pusztított), most belépett az akkori „európai únióba”, amit nyugati
kereszténységnek hívunk.” A magyarra nézvést megalázó terminusz
technikuszoktól eltekintve, előszöris, ha valaki tollat ragad, először jó
lenne művelődnie egy kicsit, s utána kellene néznie a legújabb kutatási
eredményeknek. Egy tanítás nem attól válik igazzá és valóvá, mert azt a
Magyar Tudományos Akadémia, vagy a Római Katolikus Egyház így tanítja. De ha
ezt a magyarság iránti mély undorból nem teszi meg, legalább a régi
krónikákat fellapozhatná az illető, mert ott ilyesmikkel találkozhatna: 907.
június 17-én Pozsonynál a Nyugat egyesített katonai ereje megtámadta a
hazatérő és szálláshelyeiken éppen berendezkedő magyar népet, de a magyar
seregtől szégyenletes verést kapnak, ahol nyugati püspökök és világi
hatalmasságok is szerencsésen életüket vesztik. Ezt megelőzően a nyugati
kereszténység egyik kiemelkedő személyisége, a német császár, „Ludovicus
Rex Germaniae” a következő kijelentést teszi: „Ugros eliminados
esse!”, azaz „A magyarokat ki kell irtani!”. Mely jézusi
szeretettől átitatott gondolat ennek az „akkori Európai Unióban” vezető
szerepet betöltő uralkodónak a gondolata! Még a XVII. században is, amikor a
magyarok az egyháztörténeti hamisítások eredményeképp a tankönyvek szerint
immár több, mint hatszáz éve a nyugati kereszténységre tértek, Lippai György
esztergomi érsek kereszttel a kezében jelenti ki: „A vasvári béke célja a
magyar szabadság eltörlése és a magyarok vasba verése.” Montecuccoli
azt üvölti az európai kereszténység nevében: „Vasvesszővel kell a
magyarokat kormányozni:” 1849-ben cserbenhagynak minket, majd hagyják,
hogy önhitünk megcsorbítása által „megrontassék az magyar ereje”. 1919-ben
odadob minket a nyugati keresztény „únió” egy kommunista-cionista terrorista
csoportnak, majd szétdarabolják az országot, s nemzetünk elveszíti
területeinek 72 %-át az azon élő népével együtt. A kommunista rezsim alatt a
zsidó eredetü VI. Pál pápa (alias Montini bíboros) fosztja meg megalázó
módon az utolsó magyar hercegprímást címétől és befolyásától, s dobja a
magyar katolikus tömegeket egy senkiházi, kommunista bérenc kezébe, ki a
Mindszenty távozásával képzett űrt kellene hogy kitöltse. Ma pedig senki nem
emeli fel a szavát a szétdarabolt ország ellopott részein élő magyarjaiért a
római berkekben. Nagy a kussolás, uraim, magyarrontó egyházi vezetők
(tisztelet a kivételnek), amikor ordítani kellene, hogy az Egyház vezetése
semmibe veszi Jézus tanítását az elnyomottakról és a bajba jutottakról! Ez
az – az Ön szavaival élve - az „akkori „európai unió”, amelyet nyugati
kereszténységnek hívunk”. Nem szégyenli magát senki Önök közül, amikor
ma szinte minden magyar érzésektől telített egyház ordítva szólal fel a MVSZ
eszement második népszavazási kényszere ellen az elszakított területek
magyarjainak adandó állampolgárság ügyében, s csak a Magyar Katolikus Egyház
nem emelei fel a szavát sanyargatott véreinkért, ahogy ezt sosem tette meg?
S ezt a cionista/szabadkőműves körök által dögletesre formált Európa Uniót
állítja Ön piedesztálra? Ennek alkotmányába nem is illik a „keresztény”
jelző, hiszen ott jézusi értelemben vett kereszténység soha nem is létezett,
s kiváltképpen nem hat manapság, amikor Berlinben a római katolikus egyház
38 templomot ad el egyéb célokra (disco, kiállítási terem, ifjúsági központ,
mulató stb.) magánvállalkozóknak, s Kölnben, Münchenben, Hamburgban is sorra
zárják be az egyházközségek kapuikat.
Az Istvánt követő időben a római pápa
nyomására a korabeli idegenlelkűek, akik István király második, szintén
Gizellának nevezett felesége segítségével velencei Pétert, ezt a magyarokat
mélyen gyűlölő, jellemtelen herceget juttatják a magyar királyi trónra, aki az
országot második uralkodásának idején egy lándzsa képében átadja a német
császárnak, s magyar urak előtt kijelenti, addig nem nyugszik, míg az országban
minden hatalmat nem helyez az idegenek kezébe, még a falusi hadnagyi és bírói
pozíciókat is (Képes Krónika). Ezt a szubjektumot a római pápa segítette a
magyar trónra! A Képes Krónika beszámol róla, hogy a XIII. században
Magyarországon átvonuló ún. „keresztes hadak”, Európa eme szemete, a vendéglátó
magyar nép szíves adakozását látván, mértéktelen irigységtől hajtva kíméletlenül
rabolja és fosztogatja az országot, s a gyilkosságoktól sem riadnak vissza.
Szinte nincsen olyan Árpád-házi királyunk, akit a pápa ne átkozott volna ki,
mert - Fehér M. Jenő leírása szerint - a magyar királyok megtagadták az egyházi
adó fizetését a pápának. Szántai Lajos művelődéstörténész közli az adatokat
azokról a megtalált pápai levelekről, amelyekben a római püspök a mongol kánnak
szövetséget ajánl, s azt Magyarország megtámadására nógatja. Még maga igazságos
Mátyás is törte fejét egy önálló magyar egyház megalapításán, mely független a
római egyháztól. Ugyanakkor a francia királynak írott levelében kifejti:
Magyarország nem csupán a saját határait védi a török erőszakkal szemben, hanem
az egyetemes kereszténységért is áldozza vérét. Milyen kereszténység nevében
teszi hát ezt? Ezen kívül a Magyar Szent Koronával megkoronázott – mindenkori
- magyar király egyházjogilag magasabb helyen állott a római pápánál, s a
többek között pápaválasztáskor vétójoga volt. Ha Ön tanult
egyháztörténetet, akkor hallhatott róla, hogy ezzel a vétójoggal Ferenc József
élt is. Honnan ez a hatalom, ha nem a Magyar Szent Korona méltóságából és az
Árpád-ház származásából, s királyaink jézusi, autentikus apostolságából? Ma már
bizonyított tény, hogy szent István király – az Ön állásfoglalásával szemben -
soha nem foganatosított semmiféle nyugati kereszténységet Magyarországon. Ezzel
ellentétes véleménynek semmiféle krónikai vagy legendai alapja nincsen. Sem Ö,
sem az utána következő árpádok nem tettek egyebet, mint hogy egy magyar-szkíta
vallási tolerancia alapján beengedték a római vallás követőit az országba.
Istvánt nem a Szentszék avatta szentté, hanem a Pozsonyi Zsinat, s ezt
nem a pápa hagyta jóvá, hanem a Szatmári Zsinat. Így könnyedén válhatott
István a keleti kereszténység szentjévé is, amire az egyháztörténetben az
apostolokon, s néhány korai egyházatyán kívül más példa nem létezik, amit a
konstantinápolyi pátriárka 2000 augusztus 20-án Budapesten hozott
nyilvánosságra. Szent Erzsébet kivételével minden középkori Árpád-házi magyar
szentünket Magyarországon, a független magyar katolicizmus szentelte fel, amit a
magyar egyházjogi felség miatt a pápai hatalom minden esetben tudomásul is vett.
Hogyan lehetséges, hogy I. András királyunk „epitheton ornans”-a (állandó
jelzője) a „katolikus” volt, akárcsak ma a világon egyedülálló módon az örmény
pápának (katholikosz), s egy olyan időben, amikor még évszázadokat kell várni
arra a Tridenti Zsinatra, amely először használja a Római Egyházra a „katolikus”
jelzőt.
Történettudományosan bizonyított tény, hogy a
Habsburgok jelenléte előtt a római egyháznak nem volt domináns szerepe az
országban. Nem is lehetett, hiszen a magyarság Istvánunk idején immár 700 éve
keresztény volt, igaz, nem zsidókeresztény. Erről tanúskodnak azok a csodálatos
Árpád-kori tarsolylemezeken látható- és mellkeresztek, melyek még a honfoglalás
kora magyar sírjaiból származnak, s melyeket nagyon nagy számban találtak
medenceszerte. Ilyen emlékeket ismerünk az Önök által barbárnak és pogánynak
tanított atillai hunok idejéből is. Csak nem akarja Ön megcáfolni, hogy a
manicheizmus csodálatos keresztény vallása létezett, amikor így ír: „Más
szerzőknek az a kísérlete, hogy a kereszténységet, Jézus személyét is beleértve
„zsidótlanítsák”, teljesen irreális. Rádióinterjúban hallottam olyan úgynevezett
„keleti kereszténységről”, amelyet állítólag az ősmagyarság vallott, s amely
nevében így vetett keresztet: „Az Atya és Anya Szent Lelke nevében.”?
Valójában ez így hangzott: „Az Atya, az Anya és a Fiú nevében, melyet a
Szentlélek hat át”. Vajon melyik „keleti” kereszténységből vált a későbbi
szent Ágoston a római egyház hívévé? Az Észak-Afrikában is elterjedt manicheus
kereszténységben született. Én magam megtaláltam Németországban azt a kicsi,
hun-avar eredetü körkápolnát, melynek helyét most még kutatási okokból nem
árulhatom el, mely a manicheizmus nyilvánvaló nyomait rejti, s melyben egy
oszlopfőn látható e keleti kereszténység szent háromsága: az Atya, az Anya és
a Fiú, s melynek freskóján a megfeszített Krisztus arc Szent István
arcvonásit mutatja. Nem elég badarságokat állítani, s az elavult,
megcsontosodott egyháztörténeti blablát szajkózni, hanem utána kell járni az
újdonságoknak, hiszen a tudomány nem egy megállapodott, megrögzült
dogmarendszer, hanem a fellelt tények alapján állandóan változnak belső
fényviszonyai. Miért van tele a Kárpát-medence árpádkori „kerektemplomokkal”,
melyek tökéletes leképezései a III. század mezopotámiai kerek templomoknak?
Miről beszél nekünk a pálosok egyik pilisi kolostora közelében feltárt temetőben
talált manicheus kereszt? Mit keresnek a X. század magyar sírjaiban a Jézust és
Máriát egyidejűleg ábrázoló keresztek, melyeken Jézus soha nem látható
megfeszítve, szögekkel átvert lábakkal és kezekkel? Hogy lehet, hogy a római
kereszténységben ilyen ábrázolásoknak nyoma sincsen? Milyen vallás volt az,
amely a keresztben nem Jézus szégyenfáját, hanem a világmindenség jelképét
látta, s eszerint ábrázolta a rá vésett alakokat? Hol térítettek Tamás, András,
Péter és Jakab apostolok, kik közül egy sem tette soha lábát római
felségterületre? Párthiában, Mezopotámiában, Indiában, bizony. S mindezek
nyomán: akkor milyen kereszténységnek hódolt Árpádtól Istvánig, s Őrajta túl is
minden magyar királyunk Mátyásig? Ezek a valódi és a lényeget érintő kéredések,
Kovács úr, s az ezekre adott igaz válaszok adják a magyar történelmi igazság
tetemes részét! Emiatt az elkötelezettség miatt ostorozza a mindenkori középkori
pápai hatalom a mindenkori magyar királyt, ezért átkozza meg (kiátkozni
nem tudta, hiszen ki csak azt lehet, aki már bent van) a pápa többször is
kollektíven a magyar népet, ezért kap pápai átkot II. András királyunk, s ezért
átkozzák ki válaszképpen magyar papok és főpapok egy Budán tartott egyházi
összejövetelen a minden jézusi tanítással ellentétben átkozódó római püspököt és
papjait. A magyar egyháznak végre észhez kéne térnie: A magyar kereszténység
Mátyásig független a pápai hatalomtól. Elrómaisításunk, azaz eljúdaizálásunk
mindig nyugati, s kizárólag politikai-financiális indítékkal
rendelkezett, de egyetlen krónikai megjegyzés sincsen arra vonatkozólag, hogy
Magyarország népét a Habsburg elnyomás előtt bárki is megpróbálta volna a római
egyház keblére téríteni. Ellenkezőleg: a magyar királyoknak állandóan meg
kellett védeniük nemzetünket a római inkvizíció erőszakosságától és
arroganciájától olyan időkben, amikor áruló ült a magyar trónon. Így az sem
igaz, amit Ön itt közöl: ti. hogy a magyarság valaha is a Nyugat részévé vált
volna, illetve ahogy Ön fogalmaz: ti. hogy az istváni térítés nyomán
„...belépett az akkori „európai unióba, amit nyugati kereszténységnek hívunk.”
Látja, itt az igazság gyökere: Ön itt tulajdonképpen azonosítja a középkori
római kereszténység belső emberi minőségeit a mai szabadkőműves, cionista
érdekeket kiszolgáló, gyalázatos, sátánhitü európai politikai vezetéssel, s
ezzel akaratlanul is ezegyszer igazat szól. A mai EU-nak valóban cca. annyi köze
van a galileai Jézus tanításához, mint a középkori római egyháznak. A középkor
római egyháza egy hamis teológiai alapokra épített, hódító, adóbehajtó, szabad
népeket rabságba hajtó hatalom volt, előképe minden azóta megalakult és
megbukott „internacionálénak”, mely aztán inkvizítorai által évszázadokon át a
tömegmészárlás kategóriáját is kimerítette. A magyar nemzet eltörlésére tett
nyugati igyekezet – remélhetőleg – utolsó ténykedése, melyet ma „európai
uniónak” nevezünk, ez a gyalázat most történt meg véglegesnek látszó érvénnyel,
de reményeink szerint nem éli túl az eddigi szabadkőműves szándékú egyéb uniók
életkorát. Az EU-ba gyömöszölésünkkel eljutottunk Jézus sorsában osztozó,
választott magyar népének kálváriája során a sírbatételig, melyet most az Önhöz
hasonló, idegen érdekeket kiszolgáló lakály-értelmiség fellépésével a „szálla
alá poklokra” történelmi-keresztúti fázisa követ, s amelyet törvényszerűen a
magyar feltámadás fog megkoronázni. A nyugat mindig cserben hagyta ezt a népet,
a világi nyugat éppúgy, mint az egyházi nyugat. Ma sincsen ez különben, amikor
immár a második pápa nem tesz eleget a csángók könyörgéseinek, hogy magyar
papokat kaphassanak, sőt, a könyörgő levelekre válasz sem jön, vagy hogy a
szlovákiai magyarok nem kaphatnak magyar püspököt. Ezt még megtetőzi az a
római szemtelenség, a szlovák katolikus püspöki karnak megengedik, hogy
átalakítsák a szlovákiai egyházmegyéket egy szerves, történelmi rendszerből egy
földrajzilag vertikális rendszerbe, melynek célja, hogy ily módon a magyar
etnikum minden megyében kisebbségbe szoruljon a szlováksággal szemben. Ezt az
arcátlanságot a pápai hatalom nem a középkorban, hanem manapság követi el! S
ezek ellen a magyarellenes törekvések ellen Önöknek egyetlen sor mondanivalójuk
sincsen. Ennek alapján kijelenthetjük, hogy a Római Katolikus Egyház ma is faji
alapokon ítél, s tesz életbe- és húsba vágó különbségeket nemzet és nemzet
között, s nem tartja szem előtt, hogy mit jelent eredetileg a Pax Romana
eszménye!
-
Ezen túlmenően közlöm Önnel, hogy a „kalandozások”
megnevezés, melyet Ön oly igen nagy kéjjel használ azokra a csodálatosan
organizált, katonailag a történelem legmagasabb fokán lefolytatott
hadjáratokra, melyeket a kor és minden idők legeslegnagyobb hadi zsenije,
Bulcsu (=Bölcs) vezér irányítása alatt a magyarság a nyugati hatalmak ellen
folytatott, badar dolog. Hogy magyar seregek álltak ebben a korban másokkal
szövetségben, ez a hadászat történetében nem különös dolog. Az embernek néha
az eszét is kell használnia, különösen akkor, ha aljas ellenséggel áll
szemben. Mellékesen ezek a hadjáratok azt is célozták, hogy a kései
hun-magyarok, másként avarok leszármazottaitól a német császárság által
elorzott magyar kincsek visszakerüljenek jogos tulajdonosukhoz. Ezért
irányultak a támadások általában olyan pozíciók ellen, ahol római vallású
kolostorok és egyházi központok léteztek, hiszen e kincsek javát ezekben
őrizték. Így a „kalandozások” helyett a jövőben inkább beszéljünk igazságos,
joghelyreállító, hatalmas magyar hadjáratokról, csodálatos magyar hadi
sikerekről egy anyagias, rabló, erkölcstelen, züllött és barbár Nyugattal
szemben. (Úgy emlékszem, példának okáért, hogy a vandálok, kikről a
„vandalizmus” fogalommá vált, nem magyar törzs voltak.) Nagyon sajnálatos és
csodálkozásra jó okot adó dolog azonban, ha Ön a magyar nemzet kebelén élve,
egy magyar nevet hordozva így fogalmaz irományában: „A magyar nép, amely
korábban, a kalandozások idején „Európa bérgyilkosa”, első számú
közellensége volt (jó zsákmány fejében bárkivel szövetkezett bárki ellen, és
könyörtelenül pusztított), most belépett az akkori „európai unióba”, amit
nyugati kereszténységnek hívunk.”, meg kell kérdőjeleznem az Ön
magyarságán kívül normalitását is. Aki ilyen vehemenciával ír aljasságokat a
saját népéről, vagy végtelenül ostoba és műveletlen, vagy végtelenül
rosszándékú ember. Mondja, Kovács úr, nincsen szégyenérzete? Vagy ne adj
Isten, csak nem tetszett egy olyan kisebbség köreiből leszármazni, amely
elemi szinten, úgymond „genetikailag” (amit mi, magyarok „zsigerinek”
nevezünk) gyűlöli a magyar nemzetet?
-
Téved, uram, amikor azt írja, hogy az EU-ba lépéssel immár
„Nyugat vagyunk”. Nem vagyunk Nyugat, sosem voltunk és sosem leszünk,
mint ahogy Kelet sem vagyunk, bár ott származásilag igen sok keresnivalónk
van. Mi vagyunk Európa, mert Európa egyetlen, ma is államban élö
ősnépe vagyunk. Nyelvi és genetikai bizonyítékok ezrei állnak a
rendelkezésünkre ennek bizonyítására, s a legfőbb bizonyítékok nem is
tőlünk, az Ön által gyűlölt magyar patriótáktól származnak, hanem amerikai
és európai tudósok írják le ezt először a kilencvenes években. Büszke vagyok
a csíksomlyói ferences házfőnökre, aki Önnel ellentétben nem belerúg a
befogadó nemzetbe, szállásadó gazdájába, hanem 2006 pünkösdjén újra csomózza
az ős-szövetséget ujgur testvéreinkkel, s ezt megáldotta a Szentháromság és
a Boldogasszony, a Babba nevében. Csodálatos volt látni, amint keleten
maradt testvéreink, akik mellesleg muzulmán vallásban nevelkedtek,
elfogadták a Boldogasszony áldását egy magyar katolikus templomban
lefolytatott, csodálatos szertartás keretében.
-
Hogy Ön mennyire nem érti a magyar öshagyomány jelképeinek
szerepét, az a naívitásnak álcázott ostobaság egyszerűen lenyűgöző. Közölt
saját versezetének, a „Csodaszarvas”-nak részletét emelem most ki,
melyben Hunor és Magor szarvasüzési legendáját próbálja minden jelentésétől
megfosztani, új, sosem volt jelentéssel és szimbolikával felruházni, s
igyekszik a magyar ember arcába köpni sosem volt barbárságának epéjét. Most
idézek a nevezett bökversből: „Ott ,ott! Szalad a szarvas, agancsai közt
viszi a Napot – / Huj, huj! Mögötte az üldözök hajszája robog - / Hajrá!
Nyíl szisszen, összeesik, elérik, elvágják a torkát, / megnyúzzák,
kibelezik, sütik a húsát tűzön / a hunori-magori hordák –„. Sokat
ebből az irodalmi torzszülöttből nem nagyon érdemes idézni, hiszen amúgy is
hemzseg az Ady verseiből lopott fordulatokkal (pl.: Ady: Az eltévedt lovas:
„S a ködbozótból kirohan / Ordas, bölény s nagymérgű medve”; Kovács:
Csodaszarvas: „Bölény bődül vagy medve mordul -...”), mégsem lehet
elmenni a belé rejtett rosszindulat, magyarellenesség mellett. Hiszen
ősmítoszunk csodálatos asztrálmítikus világába rondít itt Ön bele. S teszi
ezt a sorokból messze szagló magyargyűlöletből. Milyen kéjes szellemi
maszturbációt végez Ön a „hunori-magori hordák” említése esetében,
akik barbár módon meggyilkolják a csodaszarvast, beleit ontják, darabokra
vágják. Mondja kérem, nem téveszti Ön össze a szarvasűző magyar hercegeket
egy füstoszlopot követő hordaszerű népalakulattal, mely az őskor végefelé a
szaudi sivatagból bukkan föl gyilkolva és dúlva a Kelet ekkor már évezredes
magaskultúráinak köreiben? De mondja, kérem ugyanakkor, honnan szedte ezt a
töméntelen, versbe öntött hülyeséget? Tudjuk jól, itt nem másról van szó,
mint arról az ószövetségi ősgyűlöletről, amivel a hungár ókor vége felé a
sivatagból előbukkanó júdai hordák fordultak Nimród istenkirályi felségének
hatalmas titkai és csodálatos birodalmi eredményei felé. Nimród, akit a
csillagos égen az Orion csillagkép jelöl örök időkig, hatalmas szellemi
fölénnyel rendelkező első királya az emberiségnek. Birodalmakat alapított,
majd egy szeretetkultusz nevében egybefűzte az egybefűzhetőt: uralkodott
szószerint Isten kegyelméből napkelettől napnyugotig, azaz a mai
Észak-Indiától a Földközi tenger partjáig. Ö az Ős-Ten akaratából született,
küldetett uralkodó, aki a hermetikus bölcsesség által megőrzött Ős-Ten-i
gondolatot először öltötte emberileg megélhető formába, s amit Jézus, a
galileai Istenfi úgy fogalmazott meg a legszentebb imádságban: „Amint a
mennyben, úgy a földön is”. Hogy merészeli ezt a hagyományt a szájára
venni Ön, egy olyan szubkultúra képviselője, mely egy teljes évezreden
keresztül gyilkolt és hódított, toleranciát nem ismerve, miközben a
mediterrán Jézus csodálatos tanítását próbálta a saját hasznára
interpretálni, s nem átállotta ennek a Fényből született Istengyermeknek a
nevében mindazon emberi csoportokat kiíratni, akik az eredetit, az
autentikusát keresték, mint a bogumilok, a patarénusok, a katarok, s akik
általában véve a gnosztikus tamási, jánosi, péteri, andrási apostoli
hagyományt szembeállították a farizeusi, zsidó gyökerű Teologia Sauliná-val
(pardon: Paulinával). Az említett programversezet végén Ön magyarázatot fűz
az egyébként értelmetlen irományhoz: „A megölt és föltámadt csodaszarvas
által jelképezett titok természetesen Jézus Krisztusra utal; a kétféle
interpretáció az önmagában és a természetben bízó pogányság és a kegyelemre
hagyatkozó kereszténység – mondjuk így: a táltos és a próféta
interpretációja.” Micsoda badarság ez? – kiáltana föl az ember első
látásra az értelmetlenségen megdöbbenve. Ennek tükrében azonban már érthető,
miért hamisítja Ön meg az eredeti Hunor-Magor mítoszt ilyeténmódon:
”Utána, utána! A két herceg a lovakra vagdal. / Fut a szarvas, agancsai
közt a tündöklő Nappal! / Futnak a paripák, nyomában a rejtelmes Lángnak. /
„Úgyis elérlek – mondja Hunor – s akármi vagy, lángoló darabokra váglak.”
Tehát Ön azt sugallja ezzel, hogy a magyarság ölte meg „Jézust”, a
magyarság, a romboló, pusztító barbárság, ahogy másutt fogalmaz cikkében,
„Európa bérgyilkosa” a felelös a zsidó messiás által képviselt európai
kereszténységet ért középkori és legújabbkori pusztításokért. (Valahogy
összecsengenek a fülemben ezek a gyalázkodó szavak annak a főrabbinak a
szemtelen kitételeivel, aki mint prófétai utód, a magyar kultúrát,
azaz a táltosi hagyományt azonosította a a bőgatyával és a fütyülős
barackkal, amely utóbbi egyébként a zsidó Zwack találmánya.) Ezzel burkoltan
utal Ön a szlogenszerűen használt, soha el nem követett, mégis kollektívnek
beállított magyar bűnösségre a zsidóság mindenkori fájdalmainak ürügyén.
Ezek az egykori „bűnök” természetesen csak annyiban bünök, amennyiben a
kultúrfölény, a gyilkos zsigeri indulatokkal szembehelyezkedő, mindenkori
magyar vendégszeretet, egy általános, ősi nemzeti szakralitás, egy
emelkedett erkölcsi és etikai fölény bűnök egy olyan őskori mentalitással
szemben, amelynek általános jellemzője a mások, egész népek kiirtásig menő,
elemi gyűlölete, a tolvajlás, a rabszolgatartás stb. Kedves Kovács úr, ha Ön
nem is örül ennek, mi észrevesszük, hogy kilóg a kaftán alól a lóláb.
Mindezen túl az Ön „interpretációja” manipulatív, hazug és semmi, de semmi
köze sincsen semmiféle történelmi tényhez.
-
De Ön még ennél is tovább merészkedik. A „Mit mond a
táltos?”, majd a „Mit mond a próféta?” c. fejezetekben Ön
megkísérli szembeállítani az ősmagyar táltos hagyomány hittételeit
(melyeket, meg kell jegyeznem, még nyomokban sem ismer!) és a zsidó prófétai
tradícióból eredö ún. zsidókereszténység tanítását. Előszöris el kell
mondanom Önnek, hogy miután Jézus nem Józseftől származik, a zsidó hagyomány
tanítása szerint is Jézus nemzsidó származású („Jöhet-e valami jó
Galileából?”). Hogy a Máte evangéliumához hozzászerkesztettek egy
családfát, mely Istenünk szent Fiát az aberrált, szexuálisan túlfűtött,
barbár és gyilkos Dávidhoz, s rajta keresztül a gyermeke torkát bármiféle
kívánságra ész nélkül átvágni kész, s a feleségét minden erkölcsi
megfontolás nélkül egy idegen királynak szexuális játékokra felajánló
Ábrahám figurájához kösse, nagyon átlátszó trükk. Minden normális
kereszténynek el kellene hát döntenie, hogy Jézus József törvényes fia-e,
vagy pedig az Istené. A római teológia általában kikerüli ezt a számára
kényes kérdést. Hogy Jézus valóban a krisztus-e, azaz a zsidók
számára elküldött messiás, arról a legjobb, ha Öt magát, illetve a
keresztény teológusokat kérdezzük. A római egyház által szerkesztett
Ábel-Zsuzsanna Képes Bibliai Lexikonnak a messiásra vonatkozó
része így ír: „Igaz, Jézus személyisége, tevékenysége és sorsa nem felelt
meg minden zsidó messiási elképzelésnek.” Majd a Jézus Krisztus
címszó alatt: „Maga Jézus nem engedte, hogy Messiásnak vagy görögösen
Krisztusnak nevezzék, mert ezzel azt a benyomást kelthette volna
kortársaiban, mintha földi királyságot kívánna alapítani.” Vannak tehát
a római kereszténység teológusainak, tudományos embereinek soraiban is
normális emberek. Jézus nem csak a messiási szerepkört utasította el, mely
tehát nem az emberiség megváltójának, hanem – nem lehet eléggé hangsúlyozni!
- EGY EVILÁGI ZSIDÓ KIRÁLYNAK a szerepköre, hanem a zsidó vallási tanítást,
sőt a zsidó istenképet is elutasította, amikor az Öt lefattyúzó zsidók
(„Mi törvényes gyermekek vagyunk...”) képébe vágja: „A ti atyátok az
ördög.”, vagy ugyanitt: „Hazug ö kezdet óta, a hazugság atyja.”,
amint az János evangéliumában olvasható. Így nyilvánvaló, hogy Jézus
semmiképp sem követ olyan vallási felfogást, mely a zsidó hagyományra épül.
Mivel a „messiás” kifejezés héber fogalom, talán bízzunk a zsidó
hittudósok normalitásában annyira, hogy ők jobban tudják, kire várnak
évezredek óta, s még ma is. Ébredjen fel hát végre a magyar kereszténység, s
fordítson hátat minden olyan despotikus vallási elvárásnak, mely mindenáron
megpróbálja Jézus kései tanítványait a zsidó vallási keretekbe terelgetni!
Hiszen „Az igazság szabaddá tészen titeket.” Így aztán alapjaiban
megdől az a „kovácsi” tanmese, miszerint „A teljes zsidó kinyilatkoztatás
szerves része a krisztusi hitnek, valamint az is, hogy Jézus Krisztus
embersége szerint zsidó, Dávid fia, Júda törzsének oroszlánja, a
zsidó prófétáktól megígért Messiás.” Erre a normális ész ennyit mond
csupán: „blabla.”
-
Ön igen botor módon összemaszatolja a magyar táltos
vallást a keleti sámánizmussal. Ha nem tudná, pl. a finnugor
sámán a többi sámánokhoz hasonlóan mindig segédeszközöket, hallucinogén
anyagokat, gombákat, alkoholt, enyhe és nehezebb kábítószereket használt és
használ a transz eléréséhez. A magyar táltosnak Istentől eredően
hatalma van, s nem kell transzba esnie ahhoz, hogy
Istennel, a Teremtővel kapcsolatba lépjen. Erről meggyőződhetünk, ha a
magyar táltos-inkvizíció történetét feldolgozó Fehér M. Jenö munkásságába
belepillantunk, vagy pl. a Wass Albert által is irodalmi formában
feldolgozott néphagyományi gyökerekkel ismerkedünk meg. Ennek a mintegy
hatezer éves, vagy még annál is sokkal öregebb vallási hagyománynak semmi
köze sincsen a New Age-hez, s az eredeti hagyomány nem tehet arról,
hogy egynémely szélhámosok a fellépö igényt kihasználva táltos iskolát
hoznak létre, mint ahogy a kereszténység tanainak sincsen semmi közük pl. a
Scyentologie-hoz, vagy a Hit Gyülekezetéhez, melyek azonban a
zsidókereszténységtől összelopkodott hagyományt is hirdetnek, hogy alantas
céljaikat elérhessék. A ma Magyarországon felszínre kerülő valódi táltosság
tulajdonképpen sosem tűnt el a színről. Falusi életünk bábaasszonyai,
gyógyítói, a csodatevő öregek, csontkovácsok, a rejtőzködő, s ma már egyre
kevéssé rejtőzködő táltosság letéteményesei túlélték az időket, s máig
léteznek. A táltosok hagyományában azonban központi helyen állt és áll Jézus
megváltó személye és tanítása, s a középkori perekben nem is eme tanítás
miatt ítélték el őket a papi bíróságok, hanem nagy számban azért, mert a
római egyház papjaival ellentétben ingyen és rádásnak
sikeresen gyógyítottak, s közelebb álltak a népi vallásosság, a népi
kereszténység gyökereihez, mint az egyházi hatalom életidegen, jólétben
tobzódó képviselői. A táltos tehát a középkori római egyház számára vörös
posztó, hiszen a gyógyítás jól jövedelmező üzletét vette ki a
kezéből. Mi erre a logikus válasz? Ki kell irtani őket, nemdebár? Így semmi
köze ennek a hagyománynak sem a New Age-hez, sem pedig valamiféle, Ön által
emlegetett „magyar nacionalizmushoz”. Az azonban, hogy Ön melyik
internacionálé tagja, ezekután nem kétséges. A próféta és a táltos, azaz az
ószövetségi zsidó jövendőmondás és az autentikus jézusi táltos kereszténység
közötti különbségre nem tudunk jobban rámutatni, mint ahogy ezt elfeledett
magyar költőnk, Harsányi Kálmán a XX. század elején megfogalmazta:
„A Te parancsod: „Ölj, mert enni kell!” / Közülök egy azt mondta, hogy – „Ne
ölj!” / Rothadva mállt a te Mózesed el, / Miénk még márványköben tündököl. /
Világodban erőseké a gyenge, / Nagy Álmodónk a gyöngéket ölelte, ...”
Igen kevéssé tisztelt Kovács úr, ez az igazság, s nem megfordítva!
-
Ön ezek után a magyar jellemet próbálja meg ecsetelni. Ezt
Ön jóindulattól csepegve három vonásban fogalmazza meg: „A puszta”,
„Eb ura fakó”, valamint „Így mulat egy magyar úr.” Az elsővel
azt a vonást domborítja ki, hogy a magyar magányos, depresszív
lélek. Ha ebben egy szikrányi igazság van is, annak oka, hogy a magyarságot
évszázadok óta olyan szellemi árvízkárosultak vezetik az orránál fogva, akik
– Önhöz hasonlóan - eredetének hiteles tényeit kétségbe vonva hazugságokat
tanítanak neki saját származásáról. A második abban kulminál, hogy „a
magyar „rebellis náció”. Hát, kedves Kovács úr, reméljük, hogy még ma is
az, s hogy egy valódi, alapokat érintő rebellió nyomán az Ön által írottak
szellemi megbízó valóban végleg eltűnnek a magyar színről. A harmadik,
tételesen, hogy „a magyar tékozol”, annak igazságát bizonyítja, hogy
Önt is megtanította valaha magyarul írni és olvasni. Kár volt! Így
ezutóbbiakban egyetértünk.
-
Summa summárum: A prófétákból tehát nem kérünk, kiváltképp a
régiek mai utódaiból nem, akik minden arcátlanság határát átlépve
lemicisapkázták a Magyar Szent Koronát, a Szent Jobbot „húscafatnak”
nevezték, de az Önhöz hasonló hamis prófétákból, kollaboráns szubjektumokból
sem. Ön és az Önhöz hasonlók ne aggódjanak, hagyjanak nyugodtan magunkra a
Magyar Hazában, nem fogjuk zokogva távozó lábuk nyomában csúszni az utiport.
Megvannak a magunk történelmi prófétái, akik a magyar léleknek mondanak is
valamit, építenek, s nem rombolnak és hazugul nem gyalázkodnak. Az ö fényes
jézusi táltosságukra fogunk hát a jövőben koncentrálni, s nem az Önhöz
hasonló ószövetségi persziflázsokra, melyek amúgyis csak peremjelenségei a
valódi magyar életnek. Ne nevezze hát a magyarokat barátainak, hanem írjon
pl. cikkeket a júdaizmus valódi történetéről, mely témában valóban hiteles
lehet, ha el nem kezd hazudozni, mint a rólunk írottakban!
Lajdi Tamás
magyarságkutató