Halász József dr.
Az amerikai mintát csak Magyar Bálint
követi?
„A fiatal amerikaiak nem tudják, hol élnek” – állapítja meg a
National Geographic földrajzi ismereteiket firtató felmérésében.
A talmudista diktatúra gyarmatbirodalmában az
oktatás célja a piacképes munkaerő kibocsátása. A National Geographic
felmérésének eredménye ezt bizonyítja.
Ennek magyarországi érvényességéről a
Gyucsány-Orbán vitán (2005. április 5.) a felek egyetértettek. Ezen oly nagyon
nem kell csodálkozni, hiszen tapasztalhatjuk immár hatvankettedik éve, hogy
a nevelés-oktatást a szakbarbár-előállító ipar váltotta
fel.
Azt, hogy a magyar fiatalok a földrajzi tudás és
az alapvető ismeretek terén milyen szinten állnak, nem tudom, csak remélem, hogy
ez felette van annak az országénak, amely elnöke száz alatti IQ-val „vezeti a
civilizált világot”. (Nem lenne haszontalan tudni, hogy a magyar miniszterelnök
és a magyar pártok vezetői milyen intelligencia-szinttel rendelkeznek.)
Az viszont a mostani választási eredményekből
lemérhető, hogy a magyar választók balra vagy jobbra
szavazó része nem tudja, hogy hol él.
A „közérdekű adatok megismerésének” a jogát az
alkotmány (pontosabban az 1949. évi XX. törvény) biztosítja. Ez a közérdekű
adatok megismerhetetlenségének vagy (rosszabb esetben)
félreismerhetőségének jogaként működik ma Magyarországon.
Azoknak az embereknek, akik vállalják a
közszereplést, vállalniuk kell a felelősségét azért is, amit nyilvánosság
előtt mondanak és azért is, amit követőiknek közvetítenek.
Mivel a történelemkönyveket mindig a hatalom
írja, a hagyományok általa támogatott vagy tűrt részét mindig a hatalom fogadja
el „hivatalosnak”, hatalmas a felelőssége azoknak az embereknek, akik
ellenállnak a hatalomnak.
Nagyobb bűn
a hatalomnak ellentmondók részéről a közérdekű adatok megismerhetetlensége és
félreismerhetősége jogának gyakorolását elősegíteni, mint azoktól, akik a
hatalmat gyakorolják.
Két időszerű példa kívánkozik ennek
érzékeltetésére. Tudom, mindkettő „veszélyes”, mert ellentmond azoknak a
hatalom által látszat-felháborodást mutatva „tűrt” gondolatoknak, melyeket a
hirdetők „tiltottnak” akarnak beállítani. Veszélyes a természetesség
mindazok számára, akik szándékosan, vagy ismeretek hiányában a
félre-ismeretet akarják az Igaz ismerete helyére tenni, ezért
szélsőségesnek, eretneknek, vallásellenesnek, magyarellenesnek, utópisztikusnak
és egoistának minősítik, és azt mondják, összekeveri a vallást a politikával.
I. Megemlékezés Trianon 86. évfordulójáról
A tavalyi tüntetésen javasoltam, hogy
változtassunk jelmondatot. Mondjuk a „Vesszen Trianon!” helyett azt, hogy
„Veszítsük el Trianont!”
Akkor elmondtam, most le is írom, mi a kettő
között a különbség:
A „Vesszen Trianon!”
nem mondja meg, hogy kik és hogyan veszítsék el. Ez azokkal a
tömeghatásra törekvő, de önmagában semmitmondó Csurka-jelmondatokkal azonos,
amelyek néhány év alatt – hatásnélkülisége miatt - tizedére csökkentették a
MIÉP-nagygyűlések résztvevőit és a MIÉP támogatók számát, mert
nem tettekre, hanem hőbörgésre szólít fel.
Kik veszítsék el Trianont?
Természetesen azok, akiknek életét, nemzeti
érdekeit megsértette ez az embertelen diktátum. Csak a magyarok érdekei
sérültek? A Trianonban a Szent Korona minden nemzete vesztes lett, hiszen
természetes, szerves egységben, önrendelkezését
megtartva élő és működő nemzetek csoportjának életfeltételeit csorbították meg a
természetellenes megosztással.
Látni kell, hogy azoknak a célja volt ez az
emberiség (közvetlenül a Szent Korona minden nemzete) elleni merénylet, akik
féltek az ősi értékrend félkontinensnyi bizonyítottságától. Féltek attól,
hogy az általuk leigázott nemzetek követni fogják a Szent Korona
nemzeteinek természetes együttélését. És féltek attól, hogy a Tudás
visszaszerzésével az emberek nem a Sátán fiainak rabszolgái, hanem Isten
teremtési feladatokat is végző gyermekei lesznek.
Tudni kell, hogy a Szent Korona nemzetei közötti
gyűlöletkeltést az a Habsburg ház teljesítette be Trianonban, amely
csalárd módon szerzett hatalmat a Szent Korona Országa felett, azért, hogy
a Sátán fiaként elvégezze a nemzetvesztő feladatot.
Azt is tudni kell, hogy nem az „elbirtoklás”
legálissá válásának nemzetközi jogi lehetősége a veszély, hanem az, hogy a
gyűlöletkeltés testvérgyilkos következménye irtja a Szent Korona összes nemzetét
lelkileg, szellemileg és testileg egyaránt.
Kinek kell tehát elveszíteni Trianont?
Annak az államnak a kormánya tudja elindítani a
Trianoni Szerződés felülvizsgálatát – ezzel Trianon elvesztését -, amely
hagyományaiban, nyelvében őrzi azt az ősi értékrendet, amelynek Igazságától
félve született meg a diktátum. A magyar nemzetnek kell tehát, hogy
olyan kormánya legyen, amelynek nem a gyarmatbirodalom
fennmaradása, hanem a Szent Korona Országa függetlenségének visszaszerzése –
ezen keresztül az ősi értékrend visszaállítása - a célja.
Tehát sem a jelenlegi kormány, sem a jelenlegi
ellenzék által alkotott kormány nem fogja Trianont elveszíteni, mert
ezeket a politikai csoportokat a gyarmatbirodalom helytartói vezetik, név
szerint: Dávid Ibolya, Gyurcsány Ferenc, Kuncze Gábor, Orbán Viktor, Semlyén
Zsolt.
Trianon elvesztéséhez tehát vissza kell találnunk
gyökereinkhez.
Ennek mindent megelőző feltétele, hogy tudjuk,
merre van a gyökérhez vezető út. Az utat a magyar nyelv jelenti, amelyet
ismét meg kell tanulnunk.
A magyar nyelv ugyanis nem csupán a gondolatközlés eszköze, hanem a Lélek
Fényének ereje, amivel megnyílik a Tudás.
Ezt tudják a Sátán fiai, ezért akarták elvenni
tőlünk előbb az ósdi judaizmuson alapuló vallás holt nyelvének, a latinnak
a ránk erőltetésével, majd a Habsburgok által megszentségtelenített német
nyelvvel. Amikor látták, hogy ezek mellett még mindig élt nyelvünk, a
finnugorosítással igyekeztek megfosztani bennünket a legéltetőbb,
mindenkinek „kéznél levő” értékünktől. Erre az elbizonytalanított alapra akarják
építeni a talmudista diktatúra gondolatközlő (és agymosó) eszközét, az angol
nyelvet.
Miért kell az „erkölcsi érzék”,
a természetes értékrend helyett „ethosz”-t
mondani? Nyilván azért, hogy minél kevesebben értsék, és ezzel
„tudományos”-nak lehessen feltüntetni azt a – csak szakbarbárságnak mondható -
áltudományos személetet, amellyel „természeti törvényként” lehet az összes
természetellenességet elfogadtatni. Ha azt mondom ugyanis az ethosz helyett,
hogy „természetes értékrend”, akkor ennek értelmezésével nem a „scientia
infusa”-ra, hanem a magyar szavakkal mondott és értelemszerűen kiegészített
Lélek Fénye erejével belénk öntött Tudásra
hivatkoztam.
Miért kellett a Lélek Fényének Tudását, a
legalapvetőbb egyazonosságot,
„mítosszá” és „logosszá” bontva egymástól függetleníteni? Nyilvánvalóan
azért, hogy a „tudományt” - megszabadítva a Lélek által közvetített
Isteni Szabályrendszertől -, ellentétesen lehessen
használni a Rendeltetéssel.
Amíg a „mítosz” önálló életet él az őstörténeti
kutatásokban és a szétválás óta
eltelt szabályozások (pl. a Szent Korona Tan jogrendszere) elemzéseiben, és nem
lesz ismét a „logosz”-szal egyazonos, addig a Lélek Fénye csak hidegen
világít, lényegétől elzárt, erőt adni képtelen holmi marad a logosz
értelmező szótára meghatározásának értelmében: „vallási
tárgyú ősi monda”.
II. A királyság, mint államforma
visszaállításának helytelensége
Alapvető fontosságú
kérdés, hogy a Szent Korona
eszmében megtestesülő
egyetemes Tudást és ennek „logisztikus” változatát, a
Szent Korona Tant
megkülönböztessük egymástól. Ennek kapcsán látjuk, hogy a Szent Korona
szakrális tárgyi leképezése, a fizikailag látható korona
a Lélek Fénye Tudásának megtestesülése. Formája attól függően
jelzés, vagy élethelyzet-megoldó (mint Krisztus tanításai), hogy milyen
mértékben érvényesül az emberekben a Lélek Fényének Tudása. Ezt ismerve tudjuk
megérteni, hogy az ósdi judaizmus
miért hamisította meg a fizikai megjelenésű Szent Korona jelképeit.
A Szent Korona államrendje a
XXIII. János pápa által, mint az Tóra-ószövetség helyébe természetesen lépő
Ős Szerződésig visszavezethetően a tényleges népuralmat megvalósító nemzetállam,
szent és sérthetetlen köztársaság (sacrosanta respublica). [Nem nemzeti
állam, „mert nem célja az
alapító és állam jellegét adó népcsoportok – az államalkotók (HJ) -
célzott beolvasztásával történő teljessé tétele." (Zétényi Zsolt)]
A „Fő” (vezető)
kijelölése nem emberi feladat (Szent László: „Engem Krisztus koronázott!”),
ezért nem kell, és nem lehet ember által államformát meghatározni, mert
a „Szent Korona Országa” maga az
államforma.
Azért, hogy már az
államforma meghatározásban is egyértelmű legyen, hogy nem egyeduralomról van
szó, a nemzetközi jogban elfogadott meghatározások egyikének -
„nemzetközösség” vagy
„köztársaság” államforma -
megjelölése a helyes megoldás.
Ennek oka szintén a
Szent Koronára vonatkozó hagyaték magyar nyelvű értelmezésben van:
A Szent Korona eszme
– ugyancsak az Ős Szövetségből eredendő – öt alapelvét magyarról fordították
latinra, és szívesen idézik ebben a formájában. Szó szerinti – és nem a magyar
nyelv Tudásátadásával értelmezett - visszafordítással biztosított az eltávolodás
nemcsak az érthetőségtől, de az értelmezhetőségtől is.
Burián János
Latin-magyar szótára (Harmadik, javított és lényegesen bővített kiadás –
Franklin-Társulat, Budapest, 1941) bizonyítja, hogy a magyar nyelv árnyaltságát,
kifejezőerejét nem éri el a latin nyelv, hiszen
ugyannak a latin szónak elétérő magyar megfelelői vannak.
Azért lehet a magyarról latinra fordított szövegeket a Lélek Fénye értelmében
visszafordítani, mert ismerjük azt az alapot, amelyet XXIII. János is elfogadott
Ős Szövetségként.
1. Hungaria semper libera
A latin
„Hungaria”
szó a Szent Korona Országát jelenti, az Ős Szövetségből eredően:
„Amikor
ÉN-LIL megteremtette így a Fokost és annak sorsát is megszabta, fején ékeskedő
Szent Koronáját annak az EM-BAR-nak fejére illesztette, akiket már előbb a
Földre küldött, és most kegyes szemmel nézett rájuk.” -
Magyar Biblia – A Szövetség 5.
„Örök
lakóhelyül a hatalom hegyét, NI-TUK-KI hegyét rendelte részére. Ez az az
ország, amelynek leírt nevét a későbbi időben „DILMUN”–nak olvasták. Ám a „TUK”
szónak vélt írásjelet a Káldeusok a „KOS” csillagkép nevébe is bele írták, de ők
ezt a jelet „HUN”
szónak olvasták. Így lett – a mai napig – káldeus nyelven mondva – a „KOS”
csillagképnek a neve
„mulLU-HUN”. . . és ez azt jelenti:
„a
HUN-EMBER-CSILLAGA” – Magyar Biblia - A fényözön és a vízözön 44.
A
„libera”
szót általában „szabadság”-ként értelmezik. Itt ennek a használata nem csak az
ebből eredeztetett „liberalizmus” (szabadelvűség) kifejezésre történő átérzés
miatt hibás, hanem azért is, mert a nemzet vonatkozásában a szótári alak egy
másik magyar szava az ideillő: „független”,
megkülönböztetésként az ugyancsak a „liber”-rel kifejezett „emberi szabadság”
kifejezéstől.
Tehát a Szent Korona
eszme első alapelve magyarra „visszafordítva”:
A Szent Korona Országa örökké független.
2. Una et eadem libertas
Ezzel a kifejezéssel
a Szent Korona Tan jogi elemeiben ritkán találkozunk. Nem véletlenül. Az
„una et eadem”
(vagy „una eademque”) kifejezés ugyanis egyazonosságot
jelent, ami értelemszerűen visszautal a Lélek Fénye
Tudásának oszthatatlanságára.
Így aztán az „Una et
eadem” kifejezés nyilvánvalóan a szó szerinti „Egy és ugyanazon szabadság”-nál
sokkal kifejezőbb Szent Korona alapelvet jelent:
A Lélek Fényének Tudását adó emberi szabadság egyazonos.
Nem lehet nem
meglátni, hogy ez a Szentkoronai
alapelv egyértelműen ellentmond
az ósdi judaizmus elszigetelt logisztikát közvetítő
„megismerhetetlenség” (agnoszticizmus) elvének.
3.
Sacra Corona radix omnium
possessionum
A
„radix”
szó „gyökeret” és „eredetet” egyaránt jelent. A „gyökér” inkább „logosz”-ra utal
és nem is a pontos értelmezést adja vissza.
A
„possessio”
„birtoklást” jelent, de nem kizárólag anyagi (logoszi) értékekre érvényes, hanem
mindenre, ami a földön, a föld alatt és a föld felett van.
Miután itt a Szent Koronára vonatkozik – amely a Lélek Fénye Tudásának jelképe –
nyilvánvaló, hogy ez az alapelv minden érték birtoklásának feltételét határozza
meg. Tehát visszafordítva magyarra:
A Szent Korona az eredete minden Tudás birtoklásának.
Itt két kapcsolódó
kérdést kell tisztázni.
Az egyik:
mi a Tudás?
Aquinoi Szent Tamás így határozott meg: „A hit és a tudomány együttesen.”
Az anyag uralása, formálása, továbbteremtése
nem „logisztikai” fennhatóság alá tartozik, hanem a Lélek Fényével kapott
Tudás része.
(„Az Ég lakói jól teljesítették a Szövetséget.
Mert – ahogy a földi EM-BAR testében él a Lélek fénye – és annak ereje által
uralja, formálja az anyagot – folytatva ÍZ-TEN akarata szerint a Teremtés
munkáját – ugyanúgy az Ég lakói között ÉN-KI volt az, aki a Lélek – ÉN-LIL -
ereje által teremtett tovább minden anyagot és testet.” - Magyar Biblia - A
Szövetség 17.)
A másik kérdés, hogy
ki a jogosultja a birtoklásnak.
Természetesen az, aki a Szent Korona tagja,
vagyis, akit a Lélek Fényének Tudása irányít.
Ezért fontos annak
meghatározása, hogy melyek a Szent
Korona tagság feltételei. Az,
hogy a nemességhez, vagy bármely társadalmi csoporthoz tartozás a Szent Korona
tagság kizárólagos feltétele, ellentétes az egyazonossággal. A Szent Korona
eszme érvényesülésének alapja a család
funkcióinak maradéktalan betartása. Ezért ősidőktől kezdve
a Szent Korona Országához kötődött a Szent Korona tagság.
Ezt fogalmazza meg a Szent Korona eszme a következők szerint:
A Szent Korona tagja az államalapító magyar nemzet minden tagja,
bárhol él a világon és az államalkotó nemzetek tagjai, ha a Szent Korona
Országában élnek.
Az államalkotó nemzet fogalma pedig nyilvánvalóan: amely nemzet a
Szent Korona eszme által közvetített értékrendet (a tudományoskodók kedvéért: a
scientia infusa-val kapott ethoszt) nemcsak szavakban, hanem életvitelben is
elfogadja és gyakorolja.
Ezért
nem lehet elfogadni
azt az ósdi judaizmuson alapuló
meghatározást, mi szerint „A Szent Korona tagja minden
magyar és mindenki, aki a magyarokkal együtt akar élni.”
– Ebből a megfogalmazásból hiányzik a lényeg
feltételként történő meghatározása: „a Szent Korona eszme által közvetített
értékrend szerint.”
4. Sub Specie Sacrae Coronae
Ennek az alapelvnek a
fordítása csak egyféleképpen lehetséges:
A Szent Korona eszme szerint.
A társadalmi együttélés szabályozása
(Szent Korona Tan jogrendszere) szempontjából alapvető
fontosságú alapelv,
mert ténylegesen meghatározza a jogrendszer hármas tagozódását:
Örök és
változtathatatlan alap
a Szent Korona eszme alapelveiben meghatározott
értékrend, ezért ez
az alkotmány.
A társadalmi
együttélés egy történelmi időszakra vonatkozó,
Szent Korona eszme szerinti
irányelveit
tartalmazza az Alaptörvény.
A társadalmi
együttélés részletes
szabályozását a Törvények
végzik.
A Szent Korona Tan
részének tekintett joghelyek (a Szeri Szerződéstől, István intelmein, Bocskai és
Rákóczi kiáltványain, az Aranybullán, Werbőczy Hármaskönyvén és az 1849-es
törvényeken át az 1920-1944-ig terjedő időszak törvényekig) mindegyike
hivatkozott a Szent Koronára, mint
alapra.
A jelenlegi politikai
rendszer alkotmányos alaptételként
írja le:
„1. § Magyarország: köztársaság.
2. §
(1) A Magyar Köztársaság független, demokratikus jogállam.”
A Szent Korona Tan
részeinek (a Szeri Szerződés kivételével) visszautalása az alapra és az 1949.
évi XX. törvény (Alkotmány) államforma és működési rend meghatározása csupán
formai, tartalmilag egyik sem felel meg a
hivatkozásoknak.
A Szent Korona Tan
részei tartalmaznak Szent Korona eszme szerinti irányelv-meghatározásokat [pl.
„Jogellenes helyzetre nem alapulhat jog”, vagy: A magyar államiságot
megszemélyesítő Szent Korona testének részei:
tárgyi alkotóeleme az
államterület, személyi alkotóeleme pedig a nép és az uralkodó
(totum corpus Sacrea regni Corone, totum Corpus Regni) együttesen], és
megerősítésként beemelik a Szent Korona eszme egyes alapelveit, de nem a Szent
Korona eszme szerint, hanem eltorzítva (pl. „ellenállási záradék”, birtoklás
feltételei).
A Szent Korona Tan
részei tartalmaznak számos olyan elemet, amely
nemhogy nem a Szent Korona eszme szellemében íródott, hanem
szemben áll azzal.
Legegyértelműbb példa erre a képviseleti rendszer felsőházi alakulása, amely egy
folyamat „betetőzéseként” „kinyitotta a kaput” az 1926. évi XXVI. tc-kel az
idegen érdekek magyarral szembeni legális fölérendelésére.
Egyetlen Szent Korona Tanban hivatkozott joghely sem tartalmazta
a Szent Korona eszme szerint az egyazonosságot, a birtoklási alapelvet és a
megosztottsággal szembenállás jogát
(ez része az „ellenállási záradéknak”).
A Szent Korona eszme első négy alapelve az egyazonosságot
határozza meg:
a Szent Korona országának egyazonosságát.
a Tudás egyazonosságát,
a birtoklás egyazonosságát, és (mintegy összefoglalva)
a Szent Korona eszme egyazonosságát.
5. Ius resistendi et contradicendi
Ez az alapelv
az előző négy egységes védelmét szolgálja.
Ezért az „Ellenállás
és ellentmondás joga”-ként történő visszafordítás félreértelmezhető. A helyes
értelmezéshez az alábbiak szerint jutunk el:
A „resistendi”
szó magyar megfelelője egyértelműen „ellenállás”.
A „contradiscendi”
szó két fosztóképzőt (contra és dis) tartalmaz, vagyis „a tagadás tagadása az
állítás” logikai alaptétel szerint az alapszó
megerősítését jelenti. Ez
viszont - az itt alkalmazható szótári alakból adódóan – az
„együvé tartozik”
(azonos értelmű az „una et eadem”-mel, ami egyazonost
jelent.)
A magyarról latinra
fordításban szereplő „et” (és) kötőszó itt felesleges, hiszen így kellene
mondani: „Ellenállás és ellenállás az egyazonosság megbontásával szemben.”
Nem nehéz
kikövetkeztetni, hogy ennek az alapelvnek az eredeti formája a következő volt:
Az egyazonosság megbontásával szembeni ellenállás joga.
III. Trianon elveszítése és az államforma a Szent
Korona eszme szerint
Ebből adódik, hogy
semmilyen ellenállásra nem ad jogot
ez az alapelv, amely nem az okkal, hanem csak az okozattal áll szemben!
Különösen nem ad felhatalmazást a talmudista diktatúra egyik
megosztó erejének támadására, a másik védelmében.
Viszont minden olyan cselekedet jogossá (sőt önvédelmi jellege
miatt kötelezővé) tesz, amely annak az oknak áll ellen, amely sérti az
egyazonosságot, a Szent Korona eszme mindent meghatározó alapját.
Az „Ellenállási
záradék” tehát arra ad jogot nekünk, hogy
ellenálljunk a megosztással szemben, legyen az
akár magyar és magyar közötti, akár a Szent Korona nemzetei közötti.
Ezzel érjük el, hogy teljesedjék a Szent Korona eszme
Alkotmányossága:
A Szent Korona Országa örökké független.
A Lélek Fényének Tudását adó emberi szabadság egyazonos.
A Szent Korona az eredete minden Tudás birtoklásának.
A Szent Korona eszme szerint
kell mindennek történnie.
Az egyazonosság megbontásával szembeni ellenállás joga.
Az ellenállási jogot
gyakoroljuk idén pünkösdkor Csíksomlyón, amikor a beteljesült fogantatás ősi
ünnepén a Szent Korona tagjai
bizonyságot tesznek megfogant akaratukról,
amikor az egyazonosság kegyelemét kérve
közénk hívjuk a Lélek Anyját, a szeplőtelen, életadó Boldogasszonyt, az asszonyi
sors megdicsőítőjét, a Testfogadó Boldoganyát, az Életmag Kedd Asszonyát.
Kelt Szegeden, 2006.
május 16-án.
A krisztusi örök
értékrend szerinti magyar szeretettel: Halász József